Bel gratis 0800 83 75 227
Uw glaszetter is nu beschikbaar
Uw glaszetter is nu beschikbaar

Maak kennis met onze klantenservice

Ervaar onze goede service en kwaliteit.

Onze klantenservice bestaat uit glasspecialisten die u graag helpen bij vragen over het glas, de toepassingen van glas en bij vragen over onze dienstverlening.

Op deze pagina geven wij  u al antwoord op veelgestelde vragen. Mocht u vraag hier niet tussen staan, neem dan gerust contact met ons op.
Bij ons regelt u het snel en gemakkelijk!

  • Al meer dan 50 jaar servicegericht glasherstel
  • Advisering door echte glasspecialisten met ervaring
  • Altijd helder, duidelijk & transparant!

Antwoord op veel gestelde vragen:

Bekijk hier de vragen en oplossingen.

Safe icon

Waar bent u voor verzekerd?

De verzekering dekt de schade aan ruiten van uw woonhuis of bedrijfspand, als de ruit breuk, gebroken of gescheurd is. Vaak vergoedt uw verzekering ook isolatieglas dat lek geslagen is, onder de voorwaarde dat de ruit jonger is dan 10 jaar. Echter geldt hier geen standaard regel voor.

Tip: Lees wel vooraf goed uw verzekeringsvoorwaarden door.

Safe icon

Hoe om te gaan met eigen risico’s

Er zijn verzekeringsmaatschappijen welke een eigen risico hanteren bij schade, maar dan staat dit in de polis vermeld.  Ook zijn er verzekeringsmaatschappijen waarbij het eigen risico vervalt als u de schade laat herstellen door een reparatiebedrijf welke met de verzekeraar samenwerkt.

Meestal heeft u géén eigen risico bij glasschade!

Ervaar altijd onze goede service & kwaliteit.

Safe icon

Met welke verzekeringsmaatschappijen werken wij samen?

Glasbreuk Herstel® is bekend met alle verzekeringsmaatschappijen en verzorgd voor al haar klanten de administratieve afhandeling met alle verzekeraars. Vaak hebben verzekeraars voorkeur om het gehele schade-dossier via uw assuradeur te laten verlopen. Ook hierbij regelt Glasbreuk Herstel® de administratieve afhandeling.

Safe icon

Hoe helpen wij u als u meer wilt dan u verzekerde schade?

U bent verzekerd voor herstel van uw glasschade voor vervangen van een gelijksoortig product, niet voor een product dat meerwaarde heeft. Glasbreuk Herstel® biedt hiervoor wel een oplossing tegen een geringe bijbetaling.

Voorbeeld:
Als uw een glasschade heeft aan enkel glas en u wilt overgaan tot vervangen in isolatieglas. Glasbreuk Herstel® biedt u de mogelijkheid om vervanging in een ander product toe te passen. Uw verzekeraar vergoedt in dit geval de waarde voor het vervangen in enkel glas en u betaald ons tegen geringe meerprijs de waarde van het isolatieglas.

Safe icon

Wat als uw verzekering niet tijdig betaald

Vanwege de privacy-wet mag een verzekeraar geen gegevens verstrekken aan derden. Glasbreuk Herstel® heeft de administratieve afhandeling met uw verzekeraar verzorgd, echter kan het zijn dat u bijvoorbeeld vergeten bent de glasschade te melden bij uw verzekeraar, waardoor er bij uw verzekeraar geen schade-dossier is aangemaakt. Ontvangt u van Glasbreuk Herstel® een betalingsherinnering, neem dat spoedig contact met uw verzekeraar op.

Safe icon

Ik ben geen eigenaar van de woning, wat nu?

Huurt u een woning of bedrijfspand van een particulier, Vereniging van Eigenaren of van een zakelijke instantie, dan heeft uw verhuurder vaak een glasverzekering afgesloten. Neem vooraf contact op met uw verhuurder en laat deze de glasschade bij ons melden. Mocht u de schade zelf moeten betalen, dan is de schade aan het glas vaak verzekerd op uw inboedelverzekering. Bent u niet verzekerd voor glasschade, vragen wij u vriendelijk het bedrag aan ons te betalen bij herstel op locatie.

Safe icon

Hoe waarborgen wij onze kwaliteit

Glasbreuk Herstel® is een organisatie met een fijnmazig netwerk van samenwerkende glasspecialisten welke allen aangesloten zijn bij Vlakgroep Glas en zich onderscheiden met het keurmerk Zichtbaar Vakmanschap, een certificering van de Glas Branche Organisatie.

Glasbreuk Herstel® coördineert en monitort service en kwaliteit, houd steekproefsgewijs op locatie kwaliteitscontroles en onderhoud alle contacten met haar klanten.

Safe icon

Onvoorziene omstandigheden bij calamiteiten

Er zijn omstandigheden dat onze glaszetter niet binnen 30 minuten bij u aanwezig kan zijn. Voorbeeld hierbij is dat onze glaszetter op een schadelocatie nog met werkzaamheden bezig is en deze eerst dient af te ronden. Ook bij calamiteiten als bijvoorbeeld een storm kan het zijn dat het langer duurt voordat de glaszetter bij u is. We krijgen dan een piekbelasting in het aantal schademeldingen, waardoor de 30 minuten spoedservice vaak niet haalbaar is.

Wat u zeker van ons wel mag verwachten is dat wij u informeren over de wachttijd.

Safe icon

Klachtafhandeling, dat nemen wij heel serieus

Glasbreuk Herstel® neemt elke klacht heel serieus en elke klacht is er een te veel. Als u een klacht heeft nemen wij dezelfde (werk)dag met u contact op en indien nodig wordt er op locatie de klacht besproken.

Safe icon

Hoe kunnen wij levenslange garantie geven?

Glasbreuk Herstel® bestaat al 50 jaar. Door haar unieke innovaties, gecertificeerde glaszetters welke zich onderscheiden met het keurmerk Zichtbaar Vakmanschap, levert Glasbreuk Herstel® hoogwaardige kwaliteit en doelgericht resultaat!

Optioneel biedt Glasbreuk Herstel® haar klanten tegen geringe vergoeding levenslange garantie, zowel op het glas als de montage! Zo geniet u zorgeloos van onze service.

Safe icon

Is een kattenluik in mijn glas mogelijk?

Het toepassen van een kattenluik in glas kent vele mogelijkheden. Voorwaarde hierbij is dat het glas een minimale afmeting heeft van 50cm breedte en 50cm hoogte. Toepassingen in isolatieglas (gehard veiligheidsglas) zijn ook mogelijk. Hierbij bieden wij enkel een combinatie van duurzame producten aan welke de veiligheid van u en uw kat waarborgen.

Altijd een kopie van de factuur bij verzekerde glasschade

Het is belangrijk om transparant te zijn, zo krijgt bij bij verzekerde glasschade altijd een kopie van de factuur die ook naar uw verzekeringsmaatschappij gaat.

Goed advies bij herstel van mijn glasschade (5/906)

Je bent zo goed als je laatste reviews!
Wij plaatsen altijd de meeste recente reviews.









5-sterren | 02-08-2021 | Bernard uit Dordrecht
Goed & snel

Reactie: Glasbreuk Herstel®
Beste Bernard, bedankt dat je gekozen hebt voor de service en kwaliteit van Glasbreuk Herstel® en fijn om te lezen dat je precies ervaren hebt wat wij altijd nastreven. Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven.









5-sterren | 13-07-2021 | Hanneke uit Diessen
Duidelijke offerte, uitstekende communicatie, komen afspraken na, vakkundig en vriendelijke glaszetters, Patrick en Jan, bedankt!

Reactie: Glasbreuk Herstel®
Beste Hanneke, bedankt dat je gekozen hebt voor de service en kwaliteit van Glasbreuk Herstel® en fijn om te lezen dat je precies ervaren hebt wat wij altijd nastreven. Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven.









5-sterren | 07-05-2021 | Bas uit Rilland
Maken waar wat ze op de website en aan de telefoon zeggen. Snelle vakmannen, ruimen alles op.

Reactie: Glasbreuk Herstel®
Beste Bas, bedankt dat je gekozen hebt voor de service en kwaliteit van Glasbreuk Herstel® en fijn om te lezen dat je precies ervaren hebt wat wij altijd nastreven. Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven.









5-sterren | 05-05-2021 | Jolanda uit Breda
Goed geholpen bij onze ruitschade. Binnen 2u een nieuwe ruit in de voordeur en ze regelen het met de verzekering. Zeer tevreden.

Reactie: Glasbreuk Herstel®
Beste Jolanda, bedankt dat je gekozen hebt voor de service en kwaliteit van Glasbreuk Herstel® en fijn om te lezen dat je precies ervaren hebt wat wij altijd nastreven. Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven.









5-sterren | 26-04-2021 | Huib uit Goirle
Wegens vakantie werd glas later geleverd, ze belde wel hierover, maar toch jammer. Verder goed en netjes.

Reactie: Glasbreuk Herstel®
Beste Huib, bedankt dat je gekozen hebt voor de service en kwaliteit van Glasbreuk Herstel® en fijn om te lezen dat je precies ervaren hebt wat wij altijd nastreven. Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven.

Glasbreuk Herstel® klantenservice, dat maakt het verschil

Wij behandelen uw vraag met aandacht en komen gemaakte afspraken altijd na.

Makkelijk en snel contact via het formulier

Wij reageren tijdens kantooruren altijd binnen 2 werkdagen inhoudelijk op uw aanvraag. Lekker snel daar houden wij ook van.

Glasbreuk Herstel® toevoegen aan uw contacten

Voeg Glasbreuk Herstel® toe aan uw contacten, zo heeft u altijd onze gegevens binnen handbereik bij vragen of bij glasschade.

Onze kennisbank

Bent u opzoek naar iets specifieks, doorzoek onze website.