Bel gratis 085 – 330 10 14
Uw glaszetter is nu bereikbaar
Ervaar onze goede service en kwaliteit
9,3
Uw glaszetter is nu bereikbaar

Verzekerde glasschade, hoe werkt het?

In veel gevallen bent u verzekerd voor glasschade.

Vaak worden alle kosten volledig vergoed door de verzekeringsmaatschappij. De administratieve afwikkeling met uw verzekeringsmaatschappij nemen wij graag uit uw handen. Onze geautomatiseerde processen maken het namelijk mogelijk dat wij de administratieve afhandeling met verzekeraars kunnen verzorgen.

  • Administratieve afhandeling regelt Glasbreuk Herstel®
  • Transparant en u hoeft niks voor te schieten.
085 330 10 14

Bel direct

Bel direct naar:
0853301014
Safe icon

Uitleg procedure verzekerde glasschade

Hieronder vindt u onze gehele procedure. Kortom meld de schade bij Glasbreuk Herstel® en bij uw verzekeringsmaatschappij, dan regelen wij de administratie.

Verzekerings icon

1. Telefonische schademelding

Onze servicemedewerker registreert uw schademelding, welke gegevens behoren tot het dossieropbouw voor uw verzekeringsmaatschappij. Ons geautomatiseerde systeem zorgt er vervolgens voor dat de dichtstbijzijnde glaszetter ingeschakeld wordt.

085 330 10 14

Bel direct

Bel direct naar:
0853301014
Safe icon

2. In 97% kans op een directe reparatie, anders een noodruit

Onze mobiele werkplaatsen zijn hypermodern uitgerust, zodat we in 97% van alle gevallen het glas direct repareren of vervangen. Daarbij voeren wij gelijk uw kapotte ruit af, zodat we de werkplek weer vrij van glas voor u achterlaten. Kan de kapotte ruit onverhoopt niet direct hersteld worden, dan zorgt onze glaszetter voor een gedegen noodvoorziening en een vervolgafspraak.

Verzekerings icon

3. Stel uw verzekeringsmaatschappij in kennis

Na het gesprek met onze servicemedewerker dient u uw verzekeringsmaatschappij op de hoogte te brengen van uw schademelding. In de meeste gevallen verstrekt de verzekeringsmaatschappij u een schadenummer. De schade is dan bekend bij uw verzekeraar, wat zorgt voor een vlotte afhandeling van uw schadedossier.

Email icon

4. Geautomatiseerde software zorgt voor snellere schadeafhandeling

De glaszetter op locatie heeft een smartphone tot zijn beschikking voor snelle schadeafhandeling. Deze registreert onderstaande gegevens en zorgt voor een correcte afwikkeling van het schadeproces richting uw verzekeringsmaatschappij.

  1. Contactgegevens
  2. Verzekeringsgegevens
  3. Foto van de glasschade bij aankomst
  4. Foto van de noodvoorziening indien geplaatst
  5. Foto van de nieuwe ruit en een gedeelte van de werkplek
  6. Gegevens van de geleverde en gebruikte materialen
  7. Uw digitale handtekening voor akkoord
Zoek icon

5. Digitaal ondertekenen en factureren*

Uw digitale handtekening voor akkoord activeert het opstellen van de digitale factuur welke middels een Akte van Cessie* wordt ingediend bij uw verzekeringsmaatschappij. De verzekeraar zal de schade beoordelen en bij goedkeuring aan ons uitkeren.

Email icon

* Toelichting Akte van Cessie

Indien de schade door uw verzekeraar wordt gedekt, draagt u de vordering op uw verzekeraar over aan Glasbreuk Herstel B.V., die deze opdracht vervolgens aanvaardt. Bij het in gebreke blijven van uw verzekeraar blijft u verantwoordelijk en aansprakelijk voor de betaling aan Glasbreuk Herstel B.V.

Levertijden glasservice Glasbreuk Herstel®

Onze glasservice staat bekend om haar snelle levertijden. Wij begrijpen dat een tijdige levering cruciaal is voor een goede planning en communicatie. We stellen u dan ook graag van te voren op de hoogte van de montagedatum

Tip Het is mogelijk om (tegen geringe meerkosten) meerdere soorten dubbelglas met spoed geleverd te krijgen. Neemt u voor een spoedbestelling direct contact met ons op voor het inkopen van glas.

Glasschade, glasbreuk?

Neem direct contact met ons op.
Ervaar de goede glasservice en kwaliteit van de organisatie van Glasbreuk Herstel®

Verzekerd voor glasschade?

Wij nemen u de administratieve afhandeling met uw verzekeringsmaatschappij uit handen en dienen de factuur rechtstreeks in bij uw verzekeraar of assuradeur. U hoeft alleen onze akte van cessie in te vullen en wij regelen de rest.

Neem direct contact op

Wilt u glasschade melden? Bel 085 – 330 10 14 of vul onderstaand formulier in. Bij ons regelt u het snel en gemakkelijk!

Facilitair Glasherstel, Retail- & Vastgoedbedrijven

Unieke oplossingen met totale ontzorging

Glasbreuk Herstel® heeft voor haar zakelijke klant maatwerkoplossingen ontwikkeld waarbij regulier glasherstel beheersbaar gesteld wordt en het verzekeren daarvan overbodig maakt.

Onze kennisbank

Bent u opzoek naar iets specifieks, doorzoek onze website.