Bel gratis 0167 440 210
Uw glaszetter is nu bereikbaar
Ervaar onze goede service en kwaliteit
9,3
Uw glaszetter is nu bereikbaar

Glas VELUX dakraam vervangen in Nieuw-Vossemeer

Glasbreuk Herstel® is dé specialist voor het vervangen van glas in uw VELUX dakvensters

Wilt u het glas van uw VELUX dakraam laten vervangen? Onze glaszetters in Nieuw-Vossemeer zijn ervaren in het plaatsen van ramen in VELUX dakvensters. Heeft u een kapotte ruit in uw VELUX dakraam of is het glas lek, dan monteren wij hoog rendement HR++ veiligheids-beglazing.

  • Gespecialiseerde glaszetters voor glasvervanging in VELUX dakvensters
  • Direct hoog rendement veiligingheidsglas (HR++)
0167 440 210

Bel direct

Bel direct naar:
0167 440 210

Hoe weet ik welk type VELUX dakraam ik heb?

We helpen u de juiste maatvoering direct te vinden.

Het is handig als u de informatie van het dakraam aan ons door kunt geven. Hierdoor kunnen we direct de juiste beglazing adviseren en monteren.

Op alle VELUX dakramen zit een typeplaatje met daarop de exacte informatie over het dakvenster. U opent het dakraam, haalt het dakraam iets naar u toe en noteert de codes (tip: maak direct een foto met uw smartphone).
Bij oudere dakramen kan het plaatje zich op een andere positie bevinden.

 

Wij willen de volgende informatie graag van u weten:

  • Dakvenster type
  • Maatcodering
  • Uitvoering
  • Productiecode

Als u het GGL-type VELUX dakraam aan ons doorgeeft weten wij de originele maatvoering van het dubbel glas. Wel zo handig want dan kunnen we in veel gevallen direct het juiste glas meenemen. Hieronder vindt u een afbeelding hoe u de maatvoering kan vinden.

 

Verzekerings icon

Type VELUX dakramen

GGL1 /204 GGL2 GGL3 GGL4 GGL5 GGL6 GGL7 / 804 GGL8 GGL9 — GGL C02 GGL C03 GGL C04 — GGL M04 GGL M06 — GGL S06 — GGL U04 GGL U08
Verzekerings icon

Waar staan de aanvullende codes voor?

De verschillende VELUX dakramen hebben een aanvullende code, waar staat die code voor? Hieronder vindt u de meest voorkomende typen VELUX dakramen met daarbij de nieuwe codes;

00 HR++ en 33/2 gelaagd glas 34 HR++ gehard glas buitenzijde, binnenzijde figuurglas 59 HR++ gehard glas buitenzijde, binnenzijde 33/2 gelaagd glas

Hulp nodig, of meer informatie nodig over uw VELUX dakraam?

We kunnen ons voorstellen dat u nog vragen heeft over het glas voor uw VELUX dakraam , of u krijgt iets niet gevonden, maar misschien heeft u ook vragen over de veiligheid, type glaslatten of ventilatiemogelijkheden? Als u graag eerst advies van een deskundige krijgt, neemt u dan via het contactenformulier contact met ons op, onze glasspecialisten helpen u graag verder.

Laag BTW tarief van 9%

Op dit moment is er een regeling waar u van kunt profiteren! Er geldt een laag BTW tarief van 9% op de montage van isolatieglas. Deze regeling geldt alleen voor particulieren.

Liever een afspraak inplannen?

Soms is het fijn om samen met een specialist te kijken naar de mogelijkheden. Daarom plannen we indien gewenst graag een afspraak bij u op locatie, zodat onze glasspecialist advies kan geven op basis van uw situatie.  Als u graag eerst advies van een deskundige krijgt, neemt u dan gerust contact met ons op, onze glasspecialisten kijken graag met u naar een geschikte datum.

Vocht in uw VELUX dakraam, of een kapotte ruit?

Wij behandelen uw aanvraag met veel aandacht zodat het glas voor uw VELUX dakraamglas aan alle wettelijke eisen en normen voldoet. Zo zorgen wij er voor dat het glas de juiste dikte en samenstelling heeft ten opzichte van de oppervlakte. Dit is belangrijk in verband met windbelasting en veiligheid.

 

Als u graag eerst advies krijgt van een deskundige, neem dan via onderstaand contactformulier contact met ons op, onze glasspecialisten helpen u graag verder.

 

Een lekke ruit, dan geven we u vooraf een prijsopgave. Glasschade? Dat is vaak verzekerd, maar niet altijd. Verzekerd of niet, geniet altijd de beste glasservice van Glasbreuk Herstel®!

Verzekerd of niet-verzekerd voor glasschade?

Glasschade, is vaak verzekerd, maar niet altijd.
U geniet altijd de beste glasservice van Glasbreuk Herstel®!

 

Extra service bij verzekerde glasschade:

Wij nemen u de administratieve afhandeling met uw verzekeringsmaatschappij uit handen en dienen de factuur rechtstreeks in bij uw verzekeraar/ assuradeur. U hoeft alleen onze akte van cessie in te vullen en wij regelen de rest.

 

Neem direct contact op

Wilt u glasschade melden? Bel 085 – 330 10 14 of vul onderstaand formulier in. Bij ons regelt u het snel en gemakkelijk!

Glas van Glasbreuk Herstel®?

Heeft u het glas door ons laten leveren en monteren dan hoeft u zich geen zorgen te maken. In dat geval heeft u recht op 10 jaar fabrieksgarantie.

 

Levenslange garantie Glasbreuk Herstel®

Heeft u optioneel betaald voor levenslange garantie dan zit u helemaal goed want dan heeft u recht op levenslange garantie. Lees onze unieke garantiebepalingen op dubbel glas. Als u de ramen of kozijnen waarin het glas is geplaatst normaal heeft onderhouden, krijgt u volledig kosteloos een nieuwe ruit geleverd en gemonteerd. Het is wel van belang dat u onderhoud heeft gepleegd aan het raam of aan het kozijn. Neemt u contact met ons op waarna wij een glasspecialist de situatie laten beoordelen.

 

Geen glas van Glasbreuk Herstel®?

Mocht u het dubbel glas niet bij ons hebben gekocht dan zijn wij graag bereid u te helpen met het achterhalen en oplossen van het probleem.

We kunnen u helpen met het achterhalen van het juiste type dubbelglas en het claimen van nieuw dubbelglas en eventuele montagekosten bij de originele fabrikant.

Geen garantie? Dan krijgt u bij ons extra korting op nieuw dubbelglas.

Onze kennisbank

Bent u opzoek naar iets specifieks, doorzoek onze website.