Uw schademelding wordt aangenomen door onze meldkamer. De servicemedewerker stelt aan de hand van een vastgestelde procedure een aantal gerichte vragen. Uw antwoorden hierop, worden direct in ons ordersysteem verwerkt, waarna met een druk op de knop onze automatisering bepaald welke glaszetter het dichts bij u in de buurt is. Onze moderne mobiele werkplaatsen zijn uitgerust met een voertuig- volgsysteem. De glaszetter ontvangt de gesproken melding op zijn mobiele telefoon en bij acceptatie krijgt hij direct een sms-bericht met de benodigde gegevens. Hij laadt uw adresgegevens in het navigatiesysteem en laat zich de weg wijzen.
Bij uw woning of bedrijfspand aangekomen inventariseert de glaszetter de glasschade, neemt een aantal foto’s en vult vervolgens via zijn smartphone de maat en glassoort van de ruit in op zijn persoonlijke website waar de melding al aan hem was toebedeeld bij acceptatie.
Nadat de glaszetter de kapotte ruit heeft vervangen of een veilige noodvoorziening heeft geplaatst kunt u een digitale handtekening zetten en ontvangt u een kopie van de opdrachtbon per e-mail. Ook dit gebeurt geheel automatisch.